loading...
به وبلاگ من خوش امدید
meisam بازدید : 273 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (1)

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> کم <a href="http://bazikids.com" >حجم</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> با کلمات

 

این یک بازی بسیار زیبا و مفید ایرانی به صورت پرسش و پاسخ است که در آن شما سعی می کنید با حدس زدن حروف مختلف به پرسش های متنوعی که در هر مرحله مطرح می شوند پاسخ دهید. پرسش های مطرح شده در زمینه های مختلفی مانند تاریخ ایران و جهان، خصوصیات جغرافیایی مناطق مختلف، ورزشهای گوناگون و اسامی دانشمندان و نام آوران ایران و جهان است اما تاکید بیشتری بر پرسشهای مطرح شده درباره ایران وجود دارد و این بازی در عین سرگرم کننده بودن برای افزایش دانش عمومی شما نیز بسیار مفید می باشد. در گوشه سمت چپ صفحه یک شکلک به چشم می خورد که بر اساس پاسخ صحیح یا نادرست شما واکنشهای جالب و گاه طنز آمیزی انجام می دهد که خود بر جذابیت بازی می افزاید. در هر مرتبه که شما از اول شروع به بازی کردن کنید پرسشها تغییر می یابند و کمتر سوال تکراری به چشم می خورد. در پرسشهای ۱۰ و ۳۰ بازی ذخیره میشود و در پرسش ۵۰ پایان می یابد که در صورت برنده شدن شما به گنج میرسید!

meisam بازدید : 242 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Risen 2

 

سال ها بعد از پایان داستان سری اول این بازی، تیتان های خشمگین دنیا را به ویرانی کشانده و زندگی انسان ها را در معرض انقراض قرار داده اند. متعاقبا ، مخلوقات عظیم الجثه نیز از اعماق آب دریاها برخواسته اند و به تمام مناطق ساحلی حمله کرده اند.قهرمان ما، هم اکنون عضوی مذهبی است که برای کشف چگونگی توقف آشوبی که توسط این موجودات ایجاد شده است، مامور شده است. ماموریت او با شایعاتی مبنی بر اینکه دزدان دریایی تنها کسانی هستند که روش رهایی همیشگی از شر این موجودات عظیم الجثه را می دانند، آغاز می شود. این دزدان دریایی می دانند که چطور باید از شر این موجودات و محدوده خطر آنها خلاص شد. تم بازی کاملا جدید و بر اساس سبک دزدان دریایی است. Risen 2: Dark Waters توانسته مکانیک گیم پلی RPG  کلاسیک و محبوب Risen اصلی را با یک تم جدید و تم جزیره های محلی ترکیب کند. این بازی امکانات بسیار برتر و تاثیر گذارتری نسبت به نسخه اول دارد. Risen 2: Dark Waters ضمن حفظ تمامی ویژگی های خوب نسخه قبلی ، این امکان را برایبازیکنان فراهم کرده که در چالش های مختلف بر اساس تصمیم خودشان دنیای بازی را شکل دهند. این انتخاب ها می تواند مسیرهای جدید، امکانات و مهارت های مختلفی را برای شخصیت اصلی باز گشاید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP (with Servicepack 2), Vista (with Servicepack 1) or Windows 7
CPU: Any dual core with 2.1 GHz
RAM: 2 GB
HDD: 8 GB free disk space
Graphics: 512 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9

PASSWORD: www.bazikids.com


meisam بازدید : 323 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (1)

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> کم <a href="http://bazikids.com" >حجم</a> Monsters Inc Scare Island

این بازی برگرفته از کارتون معروف کارخانه هیولاها که در سال 2001 توسط شرکت Pixar ساخته شد، طراحی شده بازی دارای 12 مرحله می باشد، موضوع کلی آن همانند داستان انیمیشن مربوط به هیولاهایی است که مشغول ترستاندن بچه ها هستند، این بازی زیبا نیاز به معرفی نداشته و کمتر کسی است که کارتون زیای آن را مشاهده نکرد باشد، اکنون شما میتوانیدنسخه کامپیوتری این بازی را از بازی کیدز دانلود نمایید. در این بازی دو شخصیت محبوب “سالی” و “مایک” برای آموزش به جزیره ترس فرستاده می شوند سبک این بازی مرحله ای و ماجراجویی می باشد و تا حدی شباهت به بازی محبوب کراش  Carsh  Bandicoot 3 دارد. 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Microsoft®: Windows 98/Me/XP
CPU: Pentium™ II class processor, 266MHz MMX or faster
RAM: 32MB
HDD: 250MB
DirectX 8.0a

 

meisam بازدید : 329 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> شده <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Most Wanted Need For Speed

 

نسخه فشرده شده بازی Most Wanted Need For Speed

Need For Speed نام سری بازی های ماشینی محصول شرکت EA می باشد که چندین سال متوالی است با ساخت نسخههای جدید ، طرفداران پروپا قرصی پیدا کرده است که البته بیشتر کاربران ظهور واقعی آن را underground 2 می دانند . با استقبال خوبی از که از نسخه ۸ این بازی صورت گرفت، زمینه برای ساخت یک بازی بهتر با جلوه های حیرت انگیز مهیا شد . Most Wanted یا همان نید فور اسپید ۹ یک بازی ماشینی کامل بود که با بدست آوردن تجربه ای موفق در نسخه ی قبلی خود طراحی شده بود . در این ورژن تعقیب و گریز پلیسی به بازی اضافه شد تا هیجان آن را دو چندان کند . شهر بزرگی که بازی در آنجا برگزار می شد به همراه ماشین های متنوع و قدرتمند در کنار برگزاری مسابقات جذاب به خصوص Black List ، این بازی را به اثری به یاد ماندنی تبدیل کرد . اگر نسخه های بعدی این سری از بازی ها مانند Pro Street ، Under Cover و Shift را اجرا کرده باشید حتما متوجه تفاوت های بسیاری در آنها شده اید که با به معرفی هر یک علاقه تان به Most Wanted را بیش از پیش کرده است . از این رو برای بازگرداندن شما به گذشته و تجربه مجدد یک شاهکار ، ویرایش جدیدی از این بازی را برایتان آماده کرده ایم . تغییراتی که در این ویرایش انجام گرفته است بیشتر مربوط به محیط بازی می باشد به طوری که تکسچر محیط کاملا تغییر پیدا کرده و شناسایی آن از نسخه قدیمی مشکل گردیده است . تغییر ظاهر ماشین BMW M3 GTR و افزودن یک مود با نام pLan client که امکان بازی کردن تحت شبکه به صورت رایگان را در اختیارتان قرار می دهد از دیگر قابلیت های اضافه شده به این ویرایش می باشد . این بازی با لینک مستقیم بر روی سرور قدرتمند دانلود کده قرار داشته که می توانید با سرعت بالا و به طور رایگان آن را دانلود کنید . برای دیدن عکس های محیط بازی به ادامه مطلب بروید .

سیستم مورد نیاز :
سیستم عامل : WindowsXP ، Vista  و۷even
پردازشگر : Pentium IV 1.5GHz / Athlon XP 2.2GHz
مموری : حداقل ۲۵۶ مگابایت ( ۵۱۲ مگابایت پیشنهاد می شود )
کارت گرافیک : حداقل ۱۲۸ مگابایت ( ۲۵۶ مگابایت پیشنهاد می شود)

meisam بازدید : 272 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Darksiders II-Death Lives

Darksiders II شما را در نقش Death یکی دیگر از چهار سوار آخرالزمان قرار می دهد که مأموریتش آزاد کردن برادرش War و بازگرداندن شهرت اوست. سفر Death همراه با مبارزه علیه شیاطین مختلف و عبور از سرزمین های گوناگون خواهد بود. او بسیار آرام است و قصد دارد کسی را نجات دهد. در Darksiders II او کاملاً به خودش متکی است و همچنین شخصیتی است که می تواند بسیار تغییر پذیر باشد. دونالد کارگردان بازی در اینباره می گوید که بیشتر شدن قابلیت های نقش آفرینی، باعث به وجود آمدن چنین چیزی در بازی شده است. در این بازی قابلیت های زیادی وجود دارند که بازیکنان می توانند به وسیله آن ها، نوع مبارزه ها، زره ها و هر چیز دیگری را تغییر و ارتقاء دهند. حتی او می تواند از آیتم هایی که از سایر دشمنان بدست می آورد هم استفاده کند.
سیستم مورد نیاز:

OS:Windows XP SP3, Vista SP1, Windows 7
CPU:AMD Athlon 64 Processor 3800+ 2.4Ghz, Intel Pentium 4 530 3.0Ghz Processor
RAM:1GB RAM (Windows XP), 2GB RAM (Vista / Windows 7)s
VGA:ATI Radeon X1900 or NVIDIA GeForce 8800/GeForce GT220 with 256MB of Video RAM
DX:DirectX 9.0c
HDD:12GB free hard drive space

PASSWORD: www.bazikids.com


meisam بازدید : 253 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

 

دانلود <a href=

 

بازی اکشن گروهی بازگشت به قلعه ولف اشتاین یا Return To Castle Wolfenstein: Enemy Territory با این بازی، چند نفرهبازی کردن را تجربه نمایید. بازی بازگشت به قلعه ولف اشتاین یک بازی چند نفره آنلاین می باشد که در آن به عنوان تیر انداز اول در آن بازی می کنید. این بازی یک بازی تیمی می باشد که در آن یا با هم تیمی های خود پیروز خواهید شد یا با آن ها سقوط خواهید کرد، تنها راهی که منجربه پیروزی در این بازی خواهد شد همکاری با هم تیمی ها و پوشش آنها در بازی است. سعی کنید این بازی را با دوستان در نت بازی کنید، هر یک از پنج شخصیت کلاسیک این بازی بسیار مهم هستند چه برای به پیروزی رسیدن در جنگ و یا چه شکست در بازی. نیروی مخفی به بازیکن اجازه عمل برای سرقت لباس،انجام ماموریت شناسایی و دسترسی به مواضع دشمن را می دهد در حالی که مهندس این امکان را فراهم می آورد تا تیم های متفقین و متحدین برای ساخت و ساز معابر و اماکن و پل ها و همچنین بدست آوردن منابع برای کسب مزیت برای تیم خود اقدام نمایند.
سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® 98/ME/2000/XP
Pentium® III 600Mhz processor or equivalent
RAM: 128 MB
32 MB 100% fully OpenGL® compliant 3-D video card
Direct X® 8.1 or higher
HDD: 500 MB free disk space

meisam بازدید : 169 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

 

دانلود <a href=

بازی اکشن و زیبای پدرخوانده که توسط کمپانی محبوب EA Games از روی داستان و شخصیت های فیلم GodFather ساخته شده است. ماجرای بازی مربوط به خانواده ای مافیایی در سیسیل ایتالیاست، شما در این بازی نقش تازه واردی به این خانواده را بازی میکنید که ورود آن همزمان با مراسم ازدواج دختر "دون ويتو کورلئونه" یا همان پدرخوانده است. جهت مشاهدی فضایبازی بر روی تصاویر کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

MINIMUM PC REQUIREMENTS
Windows 2000/XP
Intel Pentium 4 or AMD Athlon 1.4GHz Processor
256MB RAM
2X DVD-ROM Drive
5GB Hard Disk Space
DirectX 9.0c
64MB ATi Radeon 8500 or nVidia GeForce 3 Class Video Card
DirectX compatible Sound Card

راهنمای پس از نصب:
بعد از نصب بازی فایل کرک را محل نصب کپی کنید سپس در صورتی که از ویندوز 7 یا Vista استفاده میکنید نام فولدر movies در فولدر نصب رو به movies_ تغییر دهید.

meisam بازدید : 240 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Army Ranger

 

یک بازی جنگی دیگر به سبک اول شخص (FPS)، فضا و داستان بازی مربوط به وقایع اتفاق افتاده در تاریخ 3 اکتبر 1993 در سومالی آفریقا می باشد. شما دراین بازی نقش رهبر تیمی از سربازان ویژه را دارید در ابتدای بازی شما سوار بر هلکوپتری مجهز به مسلسلی قوی هستید که سعی در ورود به پشت مواضع دشمن را دارد. پس از پیاده شدن بازی اصلی آغاز میشود. توجه داشته باشید که شما باید مراقب تمامی یاران خود هم باشید. با کشته شدن یکی از آنها معموریت شما لغو خواهد شد. این بازی در سال 2005 ساخته شده و با توجه به حجم کم و سال ساخت از کیفیت مناسبی برخورداد است.

meisam بازدید : 178 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Prototype

بازی Prototype یک بازی سبک سوم شخص اکشن ماجراجویی میباشد. این بازی محصول شرکت  Radical Ent است. ماجرایبازی در نیویورک اتفاق میافتد . کاراکتر اصلی این بازی شخصی است به نام  Alex mercer که دچار فراموشی شده و گذشته اش را به خاطر نمی آورد. در حین ماجراجویی های او در می یابد آمریکا ویروس هایی ساخته که سبب جهش ژنتیکی در موجودات بشر می شوند و باعث به وجود آمدن موجوداتی خطرناک در جامعه شده که شهر را تبدیل به میدان مبارزه ای خونین کرده اند. این ویروس خطرناک با سرعت بسیار زیادی در تمام شهر های امریکا در حال پخش شدن است و اول از همه به سراغ ساکنین نیویورک رفته و کم کم همه انها تبدیل به موجودات خونخوار جهش یافته میشوند. دولت هم که برای مقابله با این وضع باید کاری بکند تصمیم میگرد افرادی را تعلیم داده و انها را وارد میدان مبارزه با این موجودات بکند.
سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® XP (SP3) / Windows Vista® / Windows
Cpu:2 GHz Intel® Core™2 Duo or 2 GHz AMD Athlon™ X2 ،3 GHz or better recommended
Ram: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista, 7
Video Card:256 MB DirectX® ۹٫۰c-compliant video card with Shader Model 3.0 or higher
DirectX: DirectX 9
Hard Drive:8 GB

meisam بازدید : 312 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

<a href="http://bazikids.com" >بازی</a> هیجان انگیز Ghost Recon

 

در این بازی بازیکن در نقش یک جوخه ی چهار نفره قرار میگیرد که باید به انجام ماموریت نظامی بپردازد. اولین شماره از این سری در سال 2001 بر روی PC، PS2،Xbox ،GameCube ،Mac  وN-gage  عرضه شد. داستان این بازی در سال 2008 و در روسیه اتفاق می افتاد که امریکا با آنها وارد جنگ شده بود. بنابراین گروه Ghost وارد ماموریت شدند. این بازی سبک فراموش شده ای را احیا کرد و از نو ساخت. در سال 2003 یک بسته الحاقی برای شماره اول بر روی PC عرضه شد که داستانش یک سال بعد اتفاق می افتاد یعنی در سال 2009 و نام آن Desert Siege  بود که به گونه ای ادامه ای غیر مستقیم برای شماره اول بود. در سال 2003 یک بسته الحاقی از شماره اول برای Xbox عرضه شد که نام آن island thunder بود و در سال 2010 در کوبا اتفاق می افتاد. در سال 2004 یک نسخه فرعی دیگر با نام Jungle storm برای PS2وN-Gage  عرضه شد که داستان آن مبنی بر ماموریتی در کلمبیا بود. نسخه دوم این بازی یک افتضاح بود که بر روی PS2،Xbox  وGameCube  عرضه شد که خیلی بد کار شده بود و حتی سازندگان از انتشار این نسخه بر روی PC خودداری کردند و از همه ی طرفداران که از بازی کردن این شماره بر روی PC محروم شدند معذرت خواهی کردند. داستان این شماره در مورد ماموریت در کره ی شمالی بود که در میانه داستان چین و روسیه هم وارد داستان میشدند و بازهم مثل همیشه داستان در مورد سیاست بود.اما نسخه یعدی یعنی Tom Clancy's Ghost Recon - Advanced Warfighter 2 موفقیت های به سزایی داشت . س از موفقیت در مکزیکو سیتی و نجات رییس جمهور 1 سال گذشته و سال 2014 فرا رسیده است. در مرزهای کشور بزرگ امریکا شورشی به پا شده است که عامل آن یک باند از آدمهای نادرست هستند. داستان بازی پس از رسیدن جوخه ی ما به این منطقه در 72 ساعت شکل میگیرد که ماموریت اصلی سرکوب شورشیان میباشد. به هر حال بازهم شما دشمنانی که در مکزیکو سیتی را دیده بودید خواهید دید. در اصل قسمت اصلی در مرز بین امریکا و مکزیک است و اولین مرحله بازی از مکزیکو سیتی شروع میشود و در بین دو مرز ماموریتها انجام میشود. بر خلاف شماره قبل که فقط در شهر این بازی در جریان بود در این شماره شما به جنگل و کوهستان و شهرها و ... میروید. یکی از اهداف بزرگ مکزیکی ها تصرف بعضی از شهرهای امریکا مانند تگزاس و El Paso است که شما را در نقش کاپیتان Scott Michell  (قهرمان شماره اول که پس از اینکه 24 ساعت است از ماموریت بازگشته دوباره به ماموریت به مکزیک اعزام میشود) قرار میدهد. در این بازی سلاح های مدرنی همچون : Crye Associates MR-C Assault Rifle , Barrett M468 Service Rifle , Heckler & Koch XM8 Rifle , MK ۴۸ , AK-۴۷ , Nexter FAMAS Assault Rifle , Heckler & Koch G36K Assault Rifle , M60 Machine Gun , Fabrique Nationale SCAR-series Assault Rifles , Berretta M9 Pistol , Heckler & Koch MP5 Submachine Gun , M67 Fragmentation Grenade مورد استفاده قرار می گیرد.این بازی از سایت آی جی ان امتیاز ۹٫۲ از ده را گرفتهدر این بازی سلاح های مدرنی همچون : Crye Associates MR-C Assault Rifle , Barrett M468 Service Rifle , Heckler & Koch XM8 Rifle , MK ۴۸ , AK-۴۷ , Nexter FAMAS Assault Rifle , Heckler & Koch G36K Assault Rifle , M60 Machine Gun , Fabrique Nationale SCAR-series Assault Rifles , Berretta M9 Pistol , Heckler & Koch MP5 Submachine Gun , M67 Fragmentation Grenade مورد استفاده قرار می گیرد.این بازی از سایت آی جی ان امتیاز ۹٫۲ از ده را گرفته است.

meisam بازدید : 183 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Ghost Recon Advanced Warfighter 2

 

بازی Ghost Recon Advanced Warfighter 2 یک بازی سبک اکشن از شرکت موفق UBISOFT. پس از موفقیت در مکزیکو سیتی و نجات رییس جمهور 1 سال گذشته و سال 2014 فرا رسیده است. در مرزهای کشور بزرگ امریکا شورشی به پا شده است که عامل آن یک باند از آدمهای نادرست هستند. داستان بازی پس از رسیدن جوخه ی ما به این منطقه در 72 ساعت شکل میگیرد که ماموریت اصلی سرکوب شورشیان میباشد. به هر حال بازهم شما دشمنانی که در مکزیکو سیتی را دیده بودید خواهید دید. در اصل قسمت اصلی در مرز بین امریکا و مکزیک است و اولین مرحله بازی از مکزیکو سیتی شروع میشود و در بین دو مرز ماموریتها انجام میشود. بر خلاف شماره قبل که فقط در شهر این بازی در جریان بود در این شماره شما به جنگل و کوهستان و شهرها و … میروید. یکی از اهداف بزرگ مکزیکی ها تصرف بعضی از شهرهای امریکا مانند تگزاس و El Paso است که شما را در نقش کاپیتان Scott Michell (قهرمان شماره اول که پس از اینکه 24 ساعت است از ماموریت بازگشته دوباره به ماموریت به مکزیک اعزام میشود) قرار میدهد. قاچاقچیان و شبه نظامیان یاغی در مرز مکزیک مشغول داد و ستد سلاح هسته ای هستند. شما هم به عنوان یک نظامی آمریکایی و عضوی از گروه جنگجویان پیش رفته برای جلوگیری از این کار وارد عمل میشوید.

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® XP/Vista
Processor: 2 GHz Pentium® IV or AMD Athlon™ 2.8 GHz Pentium IV or AMD Athlon recommended
RAM: 1 GB
Video Card: 128 MB DirectX® 9.0c/ Shader Model 2.0compliant  256 MB recommended
DirectX Version: Direct 9.0c
Hard Drive Space: 5 GB
Supported Video Cards at Time of Release: ATI® Radeon® 9559, 9600, 9800/X800-X1950,NVIDIA® GeForce™ 6200-8800

meisam بازدید : 121 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Sid Meiers Civilization V Brave New World

Civilization V: Brave New World دومین بسته ی توسعه یافته برای بازی Civilization V است و برای آن ۹ تمدن جدید ( Casimir سوم از لهستان ، Pedro دوم از برزیل ، Ashurbanipal از قوم آشور ، Shaka از تمدن Zulus ، ماریا از پرتغال ، Gajah Mada از اندونزی ، احمدالمنصور از مراکش ، Enrico Dandolo از ونیز ، Pocatello از شوشون ) ، ۸ عجایب جدید (  Parthenon ،  Broadway ، تئاتر Globe ، ایستگاه بین المللی فضایی ، The Motherland Calls ،  Uffizi ، the Red Fort و Prora ) ، دو سناریوی مجزا ( جنگ داخلی آمریکا ، آزاد سازی آفریقا ) و همچنین بخش های جدیدی همچون بهبود روابط دیپلماتیک ، باستان شناسی ، گردشگری و … اضافه گردیده است که گیم پلی بازی را بیش از پیش جذاب می کند. از جمله نکات مثبتی که در نقد و بررسی سایت گیم اسپات در مورد بازی درج شده بود می توان به متعادل شدن گیم پلی ، وجود مکانیک های جدید و همچنین سناریو های جذاب بازی اشاره کرد . تنها نکته ی منفی این بازی طبق نظر منتقد گیم اسپات وجود نداشتن بخش هایی از بازی که در بسته ی قبلی اضافه شده بود ، می باشد .

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® XP SP3/ Windows® Vista SP2/ Windows® 7
Processor: Intel Core 2 Duo 1.8 GHz or AMD Athlon X2 64 2.0 GHz
Memory: 2GB RAM
Graphics:256 MB ATI HD2600 XT or better, 256 MB nVidia 7900 GS or better, or Core i3 or better integrated graphics
DirectX®: DirectX® version 9.0c
Hard Drive: 8 GB Free

PASSWORD: www.bazikids.com


meisam بازدید : 88 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> DeadPool

DeadPool بازی جدیدی می باشد که داستان آن از کمیک بوک های Marvel تهیه شده است. این بازی مربوط به DeadPool شخصیت محبوب و ضد قهرمان دنیای مارول بوده که در بازی دشمنانی دارد. این بازی توسط استدیوی High Moon که سابقه ساخت سری بازی ها تبدیل شوندگان را دارد ساخته شده و توسط شرکت اکتیویژن به انتشار رسید. داستان این بازی را Daniel Way نوشته و توسط یکی از محبوب ترین صداگذاران بازی هایی چون آنچارتد ، Spec Ops : The Line RAGE یعنی تنولان نورث 42 ساله صداگزاری کرده است.بازی با سبک اکشن سوم شخص می باشد که همین سبک از بازی سازان بازی بسیار بزرگ و پر برخورد می طلبد. در بازی شما پیشرفت Dead Pool را میبینید که طی این پیشرفت ضربات جدید و پیشرفته تر را می توانید به دشمنانتان وارد کنید.
سیستم مورد نیاز:

CPU: Intel Core 2 Duo E8200 @ 2.66 GHz or AMD Phenom X3 8750 
RAM: 2 GB RAM 
VGA: GeForce 8800 GT series with 512 MB RAM or ATI Radeon HD4850 with 512MB RAM 
DX: 9.0c 
OS: Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP 
HDD: 7 GB HD space

meisam بازدید : 95 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Sleeping Dogs همراه با آپدیت 1.5

 

بازی Sleeping Dogs (سگهای خواب آلود) یک بازی به سبک اکشن (Action-adventure, open world) است. این بازی را Single-player میتوان اجرا و بازی نمود. سازنده بازی شرکتهای United Front Games و Square Enix London Studios میباشند و در سال 2012 آن را ساختند و شرکتهای Square Enix و Namco Bandai Games نیز آن را منتشر نمودند. بازی Sleeping Dogs از سبک استایل سینمای اکشن هیجان انگیز هالیوود و آسیایی الهام گرفته شده است، یک بازی درام پلیسی با دنیایی باز که در شهر هنگ کنگ اتفاق می افتد. یک پلیس هنگ کنگی به نام وی شن (Wei Shen). او در این شهر به دنیا آمده، ولی در آمریکا بزرگ شده و برای کسب درآمد بیشتر به ژاپن آمده است. او سری به دوستان قدیمی خود می زند و متوجه می شود که آن ها حالا به تبهکارهای خرده پایی تبدیل شده اند که در پایین ترین سطح فقر هنگ کنگ زندگی می کنند. وی در حقیقت یک پلیس مخفی است که می خواهد وارد یک گروه خلافکار شود و ... .
سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista or Windows 7
Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
RAM: 4 GB
Graphic card:  512 MB Nvidia GeForce 8800 GT or higher
Hard drive: 15 GB
DirectX 10 or 11 compatible

PASSWORD: www.bazikids.com


meisam بازدید : 143 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)
دانلود <a href=

بازی تام و جری محصول شرکت UBISOFT میباشد. همان طور که می دانید تام و جری دو دشمن قسم خورده  یکدیگر هستند و هیچ وقت با یکدیگر دوستی پایداری نداشته اند. داستان بازی از این قرار است که تام و جری با یکدیگر جنگ تن به تن یا همان دوئل می کنند که شما باید یکی از آن ها را برگزیده و با وی به جنگ دیگری رفته و پیروز شوید. از جمله مکان هایی که مورد استفاده  این کار قرار می گیرید می توان به آشپزخانه , حیاط خانه و اتاق نشیمن اشاره کرد.

meisam بازدید : 135 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Need for Speed Most Wanted 2

باز هم NFS.بازی Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازیسازی Criterion ساخته شده است. این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است. بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخهاصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.
حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows 7 64-Bit
CPU : Intel 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz)s
RAM: 2 GB RAM
Hard Disk Space: 20 GB of free space
Video Card: Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM
DirectX®: DirectX 10.0

meisam بازدید : 156 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a>  Time Shift

 

بازی TimeShift 2007  بازی است که در آن شما می توانید زمان رانگه دارد یا به چند لحظه پیش برگردید و در آن تغیراتی انجام دهید. داستان بازی در سال 2007 اتفاق می افتید زمانی که Michael Swift قهرمان بازی که یک خلبان است. ماموریت پیدا می کند، تا لباس مخصوصی که ارتش آمریکا تهیه کرده را بپوشد. و یک ماموریت بسیار خطرناکی تا به حال هیچ کس نرفته برود. ماموریت از این قرار است که مایل باید به گذشته سفر کند.و از اتفاقاتی که درگذشته رخ داده است.  گزارشی تهیه کند وتغییراتی انجام و افرادی را بکشد، و  برگردد.او  نیز به این سفر طولانی که در سال1911 اتفاق می افتد میرود. وپس از انجام ماموریت به زمان خود یعنی سال 2012 برمی گرد. و متوجه می شود تغییراتی که انجام داده موجب شده است. تا کشور آمریکا به دست فردی دیکتاتوربه نام Krone بیفتد. و جنگ های زیادی توسط این فرد یاغی  اتفاق افتاده است. و مردم زیادی نیز کشته شده است پس مایل تصمیم می گیرد دوباره به سال های گذشته برگرددو تغییرات که انجام داده است، را اصلاح کند.حال شما که در این بازی در نقش مایل هستید تنها امید برای بشر هستید. و باید برای نجات جان هزاران افراد بی گناه به گذشته سفر کنید و اتفاقاتی را در گذشته برای آینده رقم بزنید. این بازی زیبا  از گرافیک خیره کننده ای برخوردار است. و گیمر را به چالش های زیادی می کشد.

سیستم مورد نیاز:


OS : Windows XP/Vista
Processor : Pentium 4 @ 2 GHz
Memory : 1 Gb
Hard Drive : 8 Gb free
Video Memory : 128 Mb
Video Card : nVidia GeForce 6600 / ATI Radeon x700
Sound Card : DirectX Compatible
DirectX : 9

meisam بازدید : 97 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

مبارزه یک مشت علف با زامبی ها! Plants vs Zombies

 

بازي اعتياد آور و بسيار زيبا Plants vs Zombie ساخت شركت PopCap است كه سبك جديد از بازي را به نمايش ميگذارد كه مي توان گفت تركيبي از سبك هاي Strategy و Tower Defence مي باشد. سايت IGN به اين بازي امتياز 9 را از 10 داده است و به علت زيبايي و سبك فوق العاده اين بازي قرار است بر روي XBox360 نيز منتشر شود.Plants vs Zombies زامبی ها به سمت خانه شما حمله مي كنند و شما بياد با كاشتن گل و گياه هاي متفاوت كه در باغچه هاي خانه ي خود مي كاريد از حمله به خانه تان جلوگيري كنيد.
تنوع در گل و گياه بالاست به طوري كه تا پايان بازي 50 نوع گل و گياه در اختيارتان است . انواع زامبي ها در اين بازي وجود دارد معمولي و كند گرفته تا زامبي مايكل جكسوني و ماشين سوار. اين بازي در روز و شب در حياط ، حياط پشتي و پشت بام صورت ميگيرد كه شما بايد انواع گل را خريداري كنيد از گلهاي تك تير گفته تا رگباري . موسيقي اين بازي بين نظير است حتي اگر چندين ساعت پاي اين بازي بنشينيد باز هم از بازي كردن اين بازي خسته نخواهيد شد.
 ويژگي هاي بازي:
-داشتن سرعت عكس العمل بالا

-تنوع در گل و گياه

-تنوع در دشمنان(زامبي ها)

-موسيقي دلنشين مراحل

-گرافيك هنزي بالا به طوري كه از سايت ها امتياز 8 رو اين بخش گرفته

-سرعت و عكس العمل زياد در طول بازي

-سازگاري با هر نوع سيستم سخت افزاري و نرم افزاري

meisam بازدید : 114 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> call of duty 4 modern warfare

نسخه جديد از سري بازيهاي Call of Duty با سبك و موضوعي جديد و جذاب در مراحل اوليه بازي شما با داستان مخوف و سهم گين روبرو ميشويد که شامل مراحلي براي آمادگي شما از جنگ و ورود به دنياي جديد سري Call of Duty ميباشد. داستان ابتدايي بازي که مشخص شده است بسيار کوتاه اما روشن کننده برخي ابهامات در مورد وقوع جنگ ميباشد يک وطن دوست روسي بنام Zakhaev مي خواهد آزادي و ملت گرايي شوروي سابق را به روسيه بازگرداند و با کمک نيروهاي مافيا و سازمان هاي ديگر به غرب يا همان آمريکا حمله کند او براي تحقق يافتن اهداف خود به ياري فردي نياز داشت که در نهايت براي همکاري نزد فردي به نام Al-Asad در خاور ميانه ميرود و با کمک او يک گروه تروريستي را کمک مالي مي کند.
سیستم مورد نیاز:

CPU:  4 2.4 GHz or  any 1.8Ghz Dual Core Processor
RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista)
Harddrive: 8GB of free hard drive space
Video card (generic): NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600 or better or ATI(R) Radeon(R) 9800Pro or better

meisam بازدید : 130 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

 

<a href="http://bazikids.com" >بازی</a> شاهزاده پارسی 3  Prince of Persia III

 

نسخه سوم بازی یکی از زیباترین بازی های رایانه ای به شمار می رود.انصافا شاهزاده ایرانی 3 صحنه هایی را با خود به هماره دارد که من به شخصه در بازی نظیر آن ندیده ام.این بازی محصول سال 2005 است و در آن زمان یکی از بهترین و زیبارتین بازیهای همان سال شناخته شود و توانست جوایز متعددی را از آن خود کند.بازی از هر لحاظ پیشرفت قابل توجهی داشته نظیر گرافیک بسیار عالی کار شده و واقعا صحنه های بکری را برای شما به وجود خواهد آورد.محیط بازی را شاید بتوان گفت بهترین رکن بازی محسوب  می شود به این دلیل که شهر بابل مکانی است که بازی در آن اتفاق می افتد و شما به طور کامل با جزییات شهر و عظمت ایران باستان آشنا خواهید شد.همیشه آخرین نسخه یک بازی سه گانه سازندگان از هر تلاشی فرو نمی گذارند تا یک اثر ناب را خلق کنند که باید گفت در این امر بسیار موفق بوده اند.شما در بازی یک همراهم خواهد داشت که در ادامه بازیبه شما اضافه می شود و کمک های موثری را ایفا می کند.امکانات بازی بسیار زیاد است نظیر فنون جنگی که هرچه جلوتر میروید بیشتر فنون را فرا خواهید گرفت که تعداد آن ها از انگشتان دست هم فراتر می رود. داستان قسمت سوم از اين قرار است که وقتي شاهزاده به شهر مي رسد متوجه مي شود که شهر غرق در آتش است. در نزديکي شهر کشتي شاهزاده مورد حمله قرار مي گيرد و کشتي غرق مي شود و سربازاني که Babylon را تصرف کرده بودند Kaileena را با خود مي برند. شاهزاده به کمک او مي شتابد اما Vizier (عامل تمامي اين مشکلات) که قول قدرت را داده است Kaileena را مي کشد و به موجودي جاودانه تبديل مي شود و شن هاي زمان مجددا آزاد مي شوند. در اين گير و دار خنجر زمان (The Dagger of Time) به دست شاهزاده مي افتد و به صورت ناگهاني خود شاهزاده هم تبديل به يک نيمه Sand Creature مي شود که فقط شکل و شمايل او عوض شده ولي عقل او سر جايش است. شاهزاده تصميم مي گيرد تا همه چيز را درست کند و شهر را به حالت اوليه ي خود در بياورد ولي ...
بابل شهر خاطره ها در حال سوختن است و تنها کسی که می تواند شهر را نجات دهد شاهزاده است.کاملا مشخص است که سازندگان بازی چقدر به داستان و شهرهای مهم ایران اهمیت می دهند و با ظرافت خاص خود به طراحی آن می پردازند.به جرات بگم بزرگترین شرکت سازنده بازی های تاریخی ubisoft است که به تازگی فرقه اسسین را روانه بازار کرد که از لحاظ طراحی محیط سرامد تمام بازی های هم نسل خود به شمار می رود.


ویژگی های بازی:
گرافیک عالی
وجود محیطی بسیار زیبا و عالی از ایران باستان
آشنا شدن با معماری قدیم ایران باستان
فراگیری فنون متفاوت مبارزاتی با شمشیر
آهسته شدن صحنه به طور خیره کننده در هنگام کشتن دشمنان در حالت مخفی کاری
بازی کردن با دو شخصیت مختلف که هرکدام قابلیت های مختلفی دارند
صداگذاری بی نظیر
یکی از بهترین بازی های تاریخی
آشنا شدن با مردم اصیل ایران
حرکات اکروباتیک بسیار دیدنی
دویدن بر روی دیوار به طوری که در هیچ بازی دیگری مثل آن را تجربه نکرده اید
سیستم مورد نیاز:
Windows 2000/XP/Vista Only
DirectX 9.0c
1000 MHz Pentium III, AMD Athlon or equivalent
256 MB RAM
NVIDIA GeForce 3 or higher, ATI Radeon 7500 or higher
DirectX 8.0 compatible sound device
1.0 GB hard drive space for minimum installation

meisam بازدید : 110 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Remember Me 2013

Remember Me در دل پاریس در کشور فرانسه رخ میدهد و شخصیت اصلی بازی دختری به نام Nilin است. داستان این بازیپیرامون تجارت حافظه انسان می چرخد. Nilin که عضو رسمی گروه شکارچیان حافظه است. این قابلیت رو دارد که به ذهن افراد نفوذ کند، حافظه و خاطرات آن ها را از آن خود کند یا کاملا حافظه را پاک کند یا تغییر دهد و این تجارت خرید و فروش حافظه ها همچنان رشد میکند و به قدرت بزرگی تبدیل میشود، Nilin در طی داستان توسط گروه شکارچیان دستگیر میشود و حافظه Nilin توسط آنها دزدیده و پاک میشود و در مسیر داستان Nilin در پی بدست آوردن هویت اصلی خود میگردد و در جریان بازی با گروه شورشی مبارز با این تجارت همکاری میکند و در بین آنها جا پیدا میکند و تمام تلاش خود را برای از بین بردن Memoryeyes شرکت بزرگ این تجارت میکند. هم اکنون میتوانید نسخه کرک شده و ریپک شده این بازی زیبا را با لینک مستقیم از بازی کیدز دانلود نمایید. این نسخه توسط تیم KaOs ارائه شده، هیچ بخشی از بازی حذف نشده، زبان بازی انگلیسی می باشد. فیلم های بازی با 50% کیفیت اصلی، Rebuild شدن که این موضوع اصلا محسوس نمی باشد.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows Vista®/XP, Windows 7, Windows 8
Processor:Intel® CoreTM2 Duo 2.4 Ghz or better, AMD Athlon™ X2 2.8 Ghz or better
Memory:2 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce® 8800GTS or better, ATI Radeon™ HD 3850 or better
Hard Drive:9 GB HD space

meisam بازدید : 138 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود کلیپ دیدنی گل کوچیک ستارگان فوتبال جهان با حرکات نمایشی

.

.

امروز برای شما عزیزان کلیپ دیدنی و فوق العاده جالب گل کوچیک ستارگان فوتبال جهان همراه حرکات نمایشی رو آماده دانلود کردم. در این کلیپ بزرگانی همچون لیونل مسی ، کریس رونالدو ، وین رونی ،سسک فابرگاس و … شرکت دارند. شما هم اکنون می توانید این کلیپ فوتسال زیبا را از سایت دریافت نمایید.

در ادامه ی مطلب...

meisam بازدید : 107 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود کلیپ دیدنی گل ها و حرکات نمایشی کریستیانو رونالدو 2012

.

Cristiano Ronaldo 2012 Best Skills & Goals

.

.امروز برای شما دوستان عزیز کلیپ بسیار زیبا و دیدنی از  حرکات نمایشی ، دریبل ها و گل های کریس رونالدو در سال ۲۰۱۲ در تیم رئال مادرید رو آماده دانلود کردم. به همه شما دوستان توصیه می کنم کلیپ رونالدو رو از دست ندین. شما هم اکنون می توانید کلیپ کریستیانو رونالدو ۲۰۱۲ رو از سایت دریافت نمایید.

در ادامه ی مطلب...

meisam بازدید : 103 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود کلیپ بهترین و زیباترین گل فوتسال جهان در سال 2011

.

امروز برای شما عزیزان ویدئو بهترین و زیباترین گل فوتسال جهان در سال ۲۰۱۱ که توسط فالکائو برزیلی به ثمر رسیده رو آماده دانلود کردم. شما هم اکنون می توانید این فیلم بسیار زیبا را از سایت دریافت نمایید.

در ادامه ی مطلب...

meisam بازدید : 109 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم مستند 50 عکس العمل استثنایی دروازه بانان جهان

 

امروز برای شما کاربران عزیز فیلم مستند ۵۰ مهار و عکس العمل فوق العاده استثنایی دروازه بانان در طول تاریخ رو با حجم کم آماده دانلود کردم. توصیه می کنم این فیلم فوق العاده از بهترین دروازه بانان جهان را که با موسیقی مناسب ورزشی میکس شده را از دست ندهید. شما هم اکنون می توانید این کلیپ جالب ورزشی را به صورت رایگان از سایت دانلود کنید.

در ادامه ی مطلب...

meisam بازدید : 121 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> GRID 2

 

بازی GRID 2 پس از مدت ها انتظار، بالاخره بازی GRID 2 توسط کمپانی Codemasters برای کامپیوتر نیز منتشر شد. در بازیGRID 2 شما جدید ترین محصولات شرکت های معتبر اتومبیل سازی را خواهید دید. برای مثال می توانید در یک Mercedes SL65 AMG بنشینید و منتظر شروع مسابقه باشید تا با سرعتی دیوانه کننده حریفان خود را پشت سر بگذارید.
بازی GRID 2 باز هم یکی از گرافیکی ترین بازی های رالی می باشد که این بار جهشی عظیم در موتور پایه ی ساخت بازی ایجاد شده است، به طوری که بازی با جزئیات گرافیکی بسیار خیره کننده ای شما را درگیر خود خواهد کرد. سرعت اتومبیل شما باعث می شود که روزنامه هایی که مردم در اطرف مسیر مسابقه پخش کرده اند، به هوا بروند! درخت ها به شکل بسیار زیبایی طراحی شده اند و می توانید تکان خوردن برگ های آن ها را نیز مشاهده کنید. حتی طرح لاستیک اتومبیل ها را نیز روی زمین ، می توانید ببینید!
صداگذاری در بازی GRID 2 فوق العاده طراحی شده است. صدای موتور اتومبیل شما نسبت به شرایط محیط و مکان هایی که در آن حرکت می کنید تغییر می کند . حتی فکرش را هم نمی کنید که بازی GRID 2 طوری طراحی شده باشد که بتوانید فاصله اتومبیل پشت سری خود را نیز ، از روی صدای آن تخمین بزنید.
سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista 64 Bit, Windows 7 64 Bit, Windows 8 64 bit
Processor: Intel Core i7/AMD Bulldozer
Memory: 4 GB RAM
Hard Disk Space: 15 GB HD space
Video Card: Intel Graphics 5200 / AMD HD6000 Series / Nvidia GTX500 Series minimum 1GB RAM

تصاویری از محیط بازی: (جهت بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید)

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> GRID 2
دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> GRID 2
دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> GRID 2
دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> GRID 2
دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> GRID 2
دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> GRID 2
در ادامه ی مطلب...
meisam بازدید : 226 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Max the Magic Marker
 

 

بازی Max the Magic Marker بازی به صورت ایده ای نو و حیرت انگیز در بازی مکس و ماژیک جادوئی است. این بازی , بازی فوق العاده ماهرانه و مبتکرانه طراحی شده به طوری که تمامی رده های سنی از تجربه آن بسیار لذت می برند. هر چند بازی به نظر ساده و کارتونی و حتی بچه گانه می رسد ولی چنان بازی خور را در خود محو می کند که گذر زمان را احساس نکند ! در بازیMax and the Magic Marker شما در نقش کودکی باهوش به ماجراجویی های بسیار با استفاده از ماژیک جادوئی برای نابود سازی غول بنفش رنگ بازی می پردازید. داستان بازی اینظور شروع می‌شود که مکس هنگامی که در خانه در حال نقاشی بود یک بسته پستی برای او می‌رسد. درون این بسته پستی یک ماژیک قرار دارد. ابتدا مکس فکر می‌کند این ماژیک یک ماژیک معمولی‌ست اما هنگامی‌که در دفتر نقاشی خود با آن یک هیولا می‌کشد این هیولا جان می‌گیرد و از دفتر نقاشی بیرون می‌آید و ... .

تصاویری از محیط بازی: (جهت بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید)

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Max the Magic Marker
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Max the Magic Marker
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Max the Magic Marker
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Max the Magic Marker
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Max the Magic Marker
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Max the Magic Marker
در ادامه ی مطلب...
meisam بازدید : 165 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> The Walking Dead Survival Instinct 2013

 

The Walking Dead: Survival Instinct یک عنوان در قالب اول شخص تیرانداز است. اما موردی که این بازی را با شوتر های دیگر متمایز می‌کند، تاکید آن بر مخفی‌کاری و استفاده از سلاح‌های گرم به عنوان آخرین راه حل باقی‌مانده است. Walker ها (زامبی‌ها در دنیای The Walking Dead اغلب Walker یا Biter خوانده می‌شوند) به حرکت موجودات زنده (انسان و حیوان) و صدای آنها عکس العمل نشان می‌دهند. در نتیجه زمانی که صدای شلیک تیری را بشنوند مسیر خود را به سمت صدا تغییر می‌دهند. این موضوع باعث می‌شود تا نبردهایی که در آنها از سلاح سرد استفاده می‌کنیم بر نبرد با سلاح گرم ارجحیت پیدا کند. با این حال بهتر است تا آنجایی که امکان دارد بازی‌باز‌ها از درگیری با Walker ها خودداری نمایند. Walker ها با وجودی که کند و آهسته هستند اما آن‌ها از مهارت‌های بسیار بالایی برخوردار هستند و همانند یک ماشین درنده، شما را خواهند کشت.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® XP SP3/Windows Vista®/Windows® 7/ Windows® 8
Processor: Intel Core 2 Duo E4400 @ 2.00 GHz or AMD Athlon 64 X2 4000+ @ 2.0 GHz processor or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD 4670 512MB or Nvidia Geforce 8800 GT 512MB or better
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 9 GB HD space

PASSWORD: www.bazikids.com

تصاویری از محیط بازی: (جهت بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید)

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> The Walking Dead Survival Instinct 2013
دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> The Walking Dead Survival Instinct 2013
دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> The Walking Dead Survival Instinct 2013
دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> The Walking Dead Survival Instinct 2013
دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> The Walking Dead Survival Instinct 2013
دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> The Walking Dead Survival Instinct 2013 

در ادامه ی مطلب...

meisam بازدید : 106 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (1)

 

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Gears of War

نام بازی : چرخ دنده های جنگ Gears Of War
ناشر و سازنده : Microsoft Game Studios
سال انتشار : ۲۰۰۸
پلتیفورم : Pc , Xbox
زبان : English
پلتفورم : Pc
ژانر : اکشن
Gears of war در سال ۲۰۰۷ وارد بازار شد و توانست به عنوان یکی از بهترین شوتر های سوم شخص اکشن سال خود را مطرح کند. البته نسخه رایانه های شخصی بازی در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و دوباره توانست موفقیت های خود را تکرار کند. داستانبازی به آخر دنیا بر می گردد زمانی که نیروهای شیطانی کنترل زمین را به دست گرفته و زمین به ویرانی از خرابه ها تبدیل شده است در این حال گروه ای برای نجات زمین اقدام می کنند و می خواهند زمین را از دست این نیروهای قدرتمند رها کنند. دشمنان در بازی بسیار قدرتمند هستند و بازی حالت آسان را دارا نیست یا باید با درجه معمولی یا دشوار بازی را شروع کنید این کامل مشخص است که بازی اصلا آسان نیست و شما باید در درگیری های موفق ظاهر شوید در غیر اینصورت تکه های بدن شما بر روی آسفالت خواهد ریخت. این بازی هرچه که یک شوتر سوم شخص بخواهد دارا است از سلاح ها گرفته تا پیشرفته ترین جنگ افزار ها ، شما در بازی کنترل مارکوس فینیکس را بر عهده دارید و سه نفر دیگر هم شما را در رسیدن به هدفتان کمک می کنند. هوش مصنوعی نیروهای خودی و به خصوص دشمنان در حد بسیار بالایی قرار داید و به جرات می گم اگر در بازی کاور نگیرید در یک چشم به هم زدن خواهید مرد . کاور مهمترین نقش را در بازی ایفا می کند . تنوع و تعداد دشمنان در هر قسمت بسیار زیاد است ،در بعضی قسمت ها آنقدر زیاد هستند به طوری که جلورفتن در بازی کمی کار را سخت می کند . صداگذاری یکی بهترین نمونه هایی است که تا به حال ساخته شده صدای خشن و وحشتناک مارکوس واقعا مو را بر تن آدم سیخ می کند. سلاح هایاسلحه ها ، دوستان ، نیروهای دشمن همه و همه در بالاترین حد ممکن کار شده است. گیم پلی بازی بسیار سنگین و قدرتمند است و با توجه به اینکه زمین ویران شده تاریکی همجا را فراگرفته و نورپردازی مهترین رکن بازی به شما ر می رود که بسیار ظریف و زیبا کار شده است. در کل با یکی از بهترین شوتر های سوم شخص اکشن تاریخ رو به رو هستید که شماره سوم بازیبر روی کنسول xbox360  ماه نوامبر منتشر می شود و تمام دنیا منتظر این این اثر به یادماندنی هستد .

سیستم مورد نیاز:

Operating system: Windows XP / Windows Vista / Windows 7
Processor: Pentium 24 GHz / Athlon 2 GHz
Memory: 1 GB
Video: level GeForce 6600/Radeon X700
Sound Card: Sound device compatible with DirectX * 9.0
Free space on hard disk: 14 GB

PASSWORD: www.bazikids.com

 

تصاویری از محیط بازی: (جهت بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید)

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Gears of War
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Gears of War
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Gears of War
 
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Gears of War
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Gears of War
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Gears of War
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Gears of War
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Gears of War
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Gears of War 
در ادامه ی مطلب...
meisam بازدید : 122 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود <a href=

سری بازی های Mass Effect بدون شک یکی از بهترین عنوان هایی هستند که می توان آن ها را تجربه کرد. همچنین این سری را می توان بهترین اثر از استودیوی BioWare دانست. بازی فوق العاده جذاب ، اکشن و استثنایی Mass Effect 3 که توسط کمپانی BioWare ساخته شده و سپس کمپانی معروف و قدرتمند Electronic Arts آن را برای PC در سال 2012 منتشر ساخته است. در سال 2157 میلادی انسان کشف می کند که در دنیا تنها نیست و موجودات دیگری نیز در آن زندگی می کنند. 30 سال بعد، انسان ها در کنار سایر نژادهای موجود در دنیا با هم ارتباط برقرار می کنند و اینگونه به نظر می رسد که کل نژادها به خوبی در کنار یکدیگر زندگی می کنند. اما این زندگی ایده آل با نمایان شدن نژادی دیگر که Reaperها نام دارند، به خطر می افتد. Mass Effect 3 با چنین دیالوگ هایی شروع می شود. داستان، دنباله اتفاقاتی است که در نسخه های قبل رخ داده اند. این بازیهمانند نسخه های قبلی توسط موتور بازیسازی Unreal Engine 3 ساخته شده است. Mass Effect 3 در مقایسه با نسخه قبلی اش بهتر ظاهر شده و بازیکنان شاهد Polish بیشتر بازی هستند. Mass Effect 3 در بخش گیم پلی تغییرات خوبی را شاهد بوده و همین تغییرات باعث شده که افراد بیشتری به سمت این بازی جذب شوند. از مهمترین تغییرات بازی این است که بازیکنان در این نسخه این حق انتخاب را دارند که روند بازی را از ابتدا خودشان انتخاب کنند. بازی برای شروع، 3 حالت را پیش روی بازیکنان قرار می دهد. در منوی Choose your Experience که در ابتدای بازی پیش روی بازیکنان قرار می گیرد، می توانید از بین 3 حالت Action ،Role-Playing و Story یکی را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. در حالت Action با یک بازی اکشن روبرو خواهید و دیگر خبری از انتخاب دیالوگ ها و المان های نقش آفرینی در آن نخواهد بود. در واقع با انتخاب این حالت می توانید تجربه یک Gears of War جدید را از این بازی بدست بیاورید. با انتخاب گزینه Role-Playing بازی را به شکل کلاسیک سری بازی هایMass Effect  دنبال می کنید که در این حالت می توانید شخصیت خود را خلق کنید، قدرت های مختلف برای او به وجود بیاورید و دیالوگ ها را خودتان انتخاب کنید و در روند بازی دخالت داشته باشید. با انتخاب حالت Story نیز می توانید کنترل شپارد را در حالتی بدست بگیرید که قسمت های مهم بازی به صورت Cutscene روایت می شوند. البته باید به این موضوع اشاره کرد که اگر از جمله بازیکنانی هستید که قصد دارید با استفاده از Save بازی Mass Effect 2 این عنوان را ادامه دهید، دیگر با این انتخاب ها روبرو نخواهید بود وبازی شما را به حالت Role-Playing می برد.
حداقل سیستم مورد نیاز:

 OS: Windows XP SP3, Vista or Windows 7
 CPU: 1.8 GHz Intel Core 2 Duo (equivalent AMD CPU)
 RAM: 1GB for XP / 2GB RAM for Vista/Win 7
 HDD: 15 GB free disk space
 Graphics: 256 MB graphics memory NVIDIA 7900 or better; ATI X1800 or better
 Sound Card: DirectX 9.0 Compatible
 DirectX: Version 9.0c

سیستم مورد نیاز:

 OS: Windows XP SP3, Vista or Windows 7
 CPU: 2.4 GHz Intel Core 2 Duo (equivalent AMD CPU)
 RAM: 2GB for XP / 4GB RAM for Vista/Win 7
 HDD: 15 GB free disk space
 Graphics: 512 MB graphics memory AMD Radeon HD 4850 or NVidia GeForce 9800 GT
 Sound Card: DirectX 9.0c compatible
 DirectX: Version 9.0c

تصاویری از محیط بازی: (جهت بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید)

دانلود <a href=
دانلود <a href=
دانلود <a href=
دانلود <a href=
دانلود <a href=
دانلود <a href=
در ادامه ی مطلب...
meisam بازدید : 82 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود <a href=
 

 

Farm Frenzy 4 نسخه جدید بازی Farm Frenzy است که در سبک بازی مزرعه داری ، فکری ، مدیریتی و در اصل یک شبیه ساز برای کشاورزی محسوب می شود که در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر منتشر شده است.  بازی Farm Frenzy 4  از گرافیکسه بعدی ۳D و خیلی بالایی برخوردار است که شما بار دیگر به مدیریت مزرعه و پرورش حیوانات مختلف  می پردازید. شما دربازی Farm Frenzy 4 بعد از کامل کردن هر کدام از مسئولیت ها پول خواهید گرفت . همچنین می توانید به دنبال ایتم های مخفی در بازی بگردید و آنها رو پیدا کرده تا سریعتر مراحل را به پایان برسانید. ویژگی جدید دیگری بازی Farm Frenzy 4 دارد که شما باید : مرغ ها را به خوک ها نشان بدهید تا ببینید چه اتفاق جالبی می افتد.  در بازی Farm Frenzy 4 حیوانات و امکانات مختلفی به بازیاضافه شده است. 
سیستم مورد نیاز:

OSWindows XP or later
CPU: 2.2 GHz
RAM: 1GB
Direct X: DX9
HDD Space: 1GB

PASSWORD: www.bazikids.com

تصاویری از محیط بازی: (جهت بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید)

دانلود <a href=
دانلود <a href=
دانلود <a href=
 
دانلود <a href=
دانلود <a href=
در ادامه ی مطلب...
meisam بازدید : 150 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> GTA در تهران

بدون شک Grand Theft Auto: Vice City یکی از ماندگارترین بازی های کامپیوتری می باشد که تا کنون ساخته شده است . در این بازی که به GTA 4 نیز شهرت دارد شما نقش یک مزدور را ایفا می کنید که در قبال دریافت پول به ماموریت هایی که برای او تعیین شده است می رود. یکی از ویژگی هایی که باعث گردید جی تی ای به محبوبیت بالایی دست پیدا کند قابلیت گشت و گذار آزادانه در محیط شهر با قابلیت انجام کارهای مختلف نظیر سوار شدن بر ماشین و موتور و ... و در کنار مراحلی که به صورت ماموریت گنجانده شده بود.

درضمن با اجرای فایل Missionchanger.exe میتوانید بازی را به حالت قدیمی یا جدید (درتهران) و یا بالعکس تغییر دهید.

تصاویری از محیط بازی: (جهت بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید)

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> GTA در تهران
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> GTA در تهران
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> GTA در تهران
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> GTA در تهران
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> GTA در تهران
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> GTA در تهران

در ادامه ی مطلب...

meisam بازدید : 113 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود <a href=

بازی Spec Ops  The Line در شهر دوبی رخ می دهد که به جهنمی در روی زمین تبدیل شده است. آسمان خراش هایی که زمانی با افتخار رو به آسمان رفته بودند، اکنون زیر شن پنهان شده اند و طوفان های شن آن را محاصره کرده اند. بازماندگان هم در این ساختمان ها زندگی می کنند و سعی می کنند به شکلی خودشان را نجات بدهند.در The Line شما با یک عنوان تیراندازی معمولی روبرو نخواهید بود. شما در این بازی بیشتر در صحنه هایی قرار می گیرید که از فیلم های جنگی بسیار حماسی و از روی سربازهای قهرمانی که دنیا را نجات می دهند، الهام گرفته اند. داستان این بازی کاملا در اختیار شما می باشد بدین صورت که انتخابهای شما جریان بازی را به طور کامل تغییر میدهد پس در کشتن افراد دقت کنید در طراحی این بازی به تمامی جزئیات دقت شده است بعنوان مثال در فضای دبی عدهای از مردم با شما به زبان فارسی صحبت میکنند ، جمله ها با تلفظی صحیح  و مرتبط با جریانی است که شما اتنخاب کرده اید این امر موجب لذت بخشتر شدن بازی گشته  است. 
اگر به بازی های سبک سه بعدی FBS علاقه مند هستید مطمئنا این یکی از قشنگترین بازی هایی است که دنیا به خود دیده است.
با توجه به حجم نسبتا بالای آن در صورت هر گونه مشکل در اجرای بازی حتما مشکل خود را در سایت مطرح کنید تا کمتر از 24 ساعت مشکل شما را مرتفع سازیم ، این بازی در ویندوز 7 نسخه 32 بیت  تا مرحله آخر توسط تیم بازی کیدز تست و اجرا شده است.

تصاویری از محیط بازی: (جهت بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید)

دانلود <a href=
دانلود <a href=
دانلود <a href=
دانلود <a href=
دانلود <a href=
دانلود <a href=
دانلود <a href=
دانلود <a href=
دانلود <a href=
دانلود <a href=
دانلود <a href=
دانلود <a href=
دانلود <a href=
دانلود <a href=
دانلود <a href=

 در ادامه ی مطلب...

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
سلام من می خوام یه سایت خوب درست کنم .لطفا عضوشید و برای خوب تر شدن وبلاگ نظرتون رو بگید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در مزرعه رایگان من کدام ساختمان خوب است؟
    به نظر شما چه گونه مطالبی را در سایت بگذاریم؟
    کدام ماشین را دوست دارید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 285
  • بازدید سال : 4,592
  • بازدید کلی : 55,249